ادارات مازندران فردا شکایات خود از رسانه ها را پس بگیرند 

استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران پنجشنبه شب در آئین قدردانی از خبرنگاران استان در نوشهر گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم و مجموعه استانداری مازندران را نیز مکلف کرده بودم از رسانه‌ها شکایت نکنند.

او افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درصورت شکایت از رسانه‌ها، شنبه باید نسبت به پس گرفتن شکایت و مختومه کردن پرونده اقدام کنند.

حسینی‌پور با بیان اینکه دولت با همراهی رسانه‌های استان و نقد‌های منصفانه توانسته است توفیقات مهمی را به دست آورد از خبرنگاران خواست آسیب شناسی جامعی از دلایل عقب ماندگی استان ارائه کنند.

استاندار مازندران گفت: مطالبات رسانه‌ها از مسئولان استان برای حل مشکلات تاکنون جدی و اساسی نبوده و بیشتر سهم آنان موضوعات خبری بوده است.

او افزود: نقد منصفانه همراه با بیان توفیقات و دستاورد‌ها رسالت بزرگ رسانه‌ها در جهت کمک به توسعه استان است.

حسینی پور دستیابی مازندران به رشد ۵ درصدی اقتصادی برای نخستین بار، خروج ۱۳۵ واحد از تملک بانک‌ها، بازگشت ۱۹۸ واحد تولیدی راکد به چرخه اقتصادی، کاهش دو درصدی نرخ بیکاری، جلوگیری از تعطیلی سیصد واحد صنعتی، افزایش ۱۱۵ درصدی ترانزیت کالا از بنادر استان و طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا را از جمله اقدامات یکسال اخیر در توسعه اقتصادی استان دانست و افزود: برای ساخت مازندران قوی، تعامل و همکاری رسانه‌ها با مجموعه استان نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سگ شکاری
۰۸:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
آقایان مسولین ازتون خواهش میکنیم ی کم استراحت برخودتون یدید،ب فکر سلامت خودتون باشید، بسه دیگ کشورمون شده نروژ و مازندران دیگ شده دبی همش هم بخاطر شماست اینقد درتلاش واسه رفاه و آسایش مردم و این استان بی آب و علف میکنید،مردم هم تمام روز شب ب خودتون و زن بچه هاتون دعا ب جوونشون میکنن حتی ایل و طایفه و اجداد شماها رو دعا میکنن.ایشالا همه دعاهای مردم اجابت بشه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
یعنی اگه یکی با عنوان خبرنگار دروغ منتشر کرده باشه باید شکایتشونو ازش پس بگیرن؟! چرا آخه افراط و تفریط میکنید؟؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
البته به جز رسانه های که برعلیه ایران اسلامی اقدام می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام
صحبت از نرخ بیکاری می‌کنند در صورتی که من کاسب هستم و۱۰ نفر نیرو دارم به خاطر حجاب مشتری مغازه من یه هفته پلمپ بود و کلی مواد غذایی فاسد شد وکلی ضربه به کسبو کار من وارد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
پس معلومه حقت بود
چون هم خلاف قانون عمل کردی
هم مواد غذایی توی مغازت بود که ظرف یک هفته فاسد شد!! حتما به همین خاطر پلمپت کردن ا